Från 0 till distansjobb på 45 dagar!
Planeringskoordinator – Intertek Certification
- Externa annonser
- Remote sweden
- 2025-06-18

Website Intertek
Job Description:
I rollen som Planeringskoordinator söker vi dig som trivs i en administrativ roll, där du får nyttja din förmåga att skapa struktur och ordning. I den här rollen kommer du, tillsammans med ett tajt samarbetande team, ansvara för planering och koordinering utav några av de tjänster som Intertek Certification erbjuder.
I en roll som Planeringskoordinator har du flera kontaktytor, du ansvarar för planering av interna resurser såväl som underleverantörer. Du kommer vidare att utgöra länken mellan revisorer, kunder och andra interna funktioner, så som ekonomi och sälj.
På Certification arbetar vi med våra kunders processer genom att utföra revisioner, utbildningar, certifiering och verifiering , och det är det som vi kallar för ATIC . Vårt mål är t.ex. att hjälpa våra kunder uppnå sina mål för att reducera miljöpåverkan eller sätta nya processer som gör deras verksamhet mer hållbar för en bättre framtid.
Vi letar efter dig som:
Tjänsten är en tillsvidareanställning där vi tillämpar en provanställning om 6 månader.
Vårt kontor ligger i Kista, och det finns en viss flexibilitet för WFH 1-2 dagar i veckan.
Vilka är Intertek?
Intertek har en historia som sträcker sig över 100 år inom revisioner och kvalitetsarbete, även om vårt utbud har ändrats mycket i takt med nya innovationer så är vårt syfte detsamma. Tillsammans med våra 47 000 + medarbetare över hela världen utför vi oberoende produkttester för våra kunder inom många olika branscher. Samtidigt som vi reviderar och certifierar processer inom miljö, arbetsmiljö, säkerhet och kvalitet, så att vi ger kunder stolthet i deras produktsäkerhet och processer.
Vi är en arbetsplats som erbjuder allt som behövs för att du ska kunna fokusera på ditt arbete, så som kollektivavtal, ett bra förmånspaket, och föräldraledighetstillägg .
För oss är du som anställd viktig, så vi erbjuder även flextid , friskvårdsbidrag , och möjligheter att utveckla dig själv för att du ska kunna hitta balans och motivation i din vardag.
Vi kommer gå igenom ansökningar löpande, så skicka gärna in din redan idag, för vi vill gärna få en chans att prata med dig så snabbt som möjligt, så klicka på knappen och kom i kontakt med oss!
I rollen som Planeringskoordinator söker vi dig som trivs i en administrativ roll, där du får nyttja din förmåga att skapa struktur och ordning. I den här rollen kommer du, tillsammans med ett tajt samarbetande team, ansvara för planering och koordinering utav några av de tjänster som Intertek Certification erbjuder.
I en roll som Planeringskoordinator har du flera kontaktytor, du ansvarar för planering av interna resurser såväl som underleverantörer. Du kommer vidare att utgöra länken mellan revisorer, kunder och andra interna funktioner, så som ekonomi och sälj.
På Certification arbetar vi med våra kunders processer genom att utföra revisioner, utbildningar, certifiering och verifiering , och det är det som vi kallar för ATIC . Vårt mål är t.ex. att hjälpa våra kunder uppnå sina mål för att reducera miljöpåverkan eller sätta nya processer som gör deras verksamhet mer hållbar för en bättre framtid.
Vi letar efter dig som:
Tjänsten är en tillsvidareanställning där vi tillämpar en provanställning om 6 månader.
Vårt kontor ligger i Kista, och det finns en viss flexibilitet för WFH 1-2 dagar i veckan.
Vilka är Intertek?
Intertek har en historia som sträcker sig över 100 år inom revisioner och kvalitetsarbete, även om vårt utbud har ändrats mycket i takt med nya innovationer så är vårt syfte detsamma. Tillsammans med våra 47 000 + medarbetare över hela världen utför vi oberoende produkttester för våra kunder inom många olika branscher. Samtidigt som vi reviderar och certifierar processer inom miljö, arbetsmiljö, säkerhet och kvalitet, så att vi ger kunder stolthet i deras produktsäkerhet och processer.
Vi är en arbetsplats som erbjuder allt som behövs för att du ska kunna fokusera på ditt arbete, så som kollektivavtal, ett bra förmånspaket, och föräldraledighetstillägg .
För oss är du som anställd viktig, så vi erbjuder även flextid , friskvårdsbidrag , och möjligheter att utveckla dig själv för att du ska kunna hitta balans och motivation i din vardag.
Vi kommer gå igenom ansökningar löpande, så skicka gärna in din redan idag, för vi vill gärna få en chans att prata med dig så snabbt som möjligt, så klicka på knappen och kom i kontakt med oss!
- Externa annonser
- Remote sweden
- 2025-06-18

Website Intertek