Från 0 till distansjobb på 45 dagar!

Finance Assistant

  • External ads
  • Remote
  • 2025-09-09

Website Tradedoubler

Role Overview

Vi söker nu efter en ny kollega till vårt team inom leverantörs- och kundereskontra i centrala Stockholm. Teamet hanterar bland annat leverantörsfakturor, kundinbetalningar, publicistutbetalningar, utlägg och intern support för Tradedoublers alla dotterbolag runt om i Europa samt i Australien.

Main Responsibilities

  • Hantering och bokning av leverantörsfakturor
  • Hantering, bokning och genomförande av utbetalningar till leverantörer
  • Hantering och bokning av inkommande kundinbetalningar
  • Hantering, bokning och genomförande av utbetalningar till publicister
  • Hantering och bokning av utlägg
  • Bistå interna och externa parter med support
  • Avstämning av vissa balanskonton

Your profile

För att trivas i den här rollen behöver du uppskatta en arbetsmiljö som är varierad och föränderlig. Du är en person som ser möjligheter i ett dynamiskt arbetsklimat och känner dig bekväm med att hantera kontakter på olika marknader.

Som Ekonomiassistent Ser Vi Gärna Att Du Har

  • En kandidatexamen inom ekonomi eller en liknande relevant utbildning
  • Förmågan att kommunicera flytande på både engelska och svenska, i tal och skrift
  • Erfarenhet av system som Microsoft Dynamics AX, MediusFlow, Skovik och Adra Match ses som ett plus

Men framför allt söker vi någon som har rätt personliga egenskaper:

  • Du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa andra
  • Du är en lagspelare som värdesätter samarbete och bidrar till en positiv arbetsmiljö
  • Du är prestigelös och tar dig an uppgifter med en positiv inställning
  • Du är noggrann och har öga för detaljer, vilket gör att du alltid levererar med hög kvalitet

Om det här låter som du, tveka inte på att söka redan idag då tilsättningen kommer ske löpande.

Why us?

Competitive compensation packages: Tradedoubler provides competitive salaries and benefits to its employees.

Flexible work arrangements: Tradedoubler offer flexible work hours or remote work options to accommodate employees’ needs.

Health and wellness benefits: Employees have access to private health insurance, fitness contribution, wellness hour, and other benefits to support their well-being.

Opportunities to make an impact: Employees have the chance to work on innovative projects and initiatives that contribute to the company’s growth and success.

About Us

Tradedoubler was founded in November 1999 by Felix Hagnö and Martin Lorentzon in Stockholm. In addition to its headquarters in Sweden, Tradedoubler has 13 other branches in several countries and operates worldwide in over 80 countries. Tradedoubler AB has been listed on the Stockholm Stock Exchange since 2005. Tradedoubler is a leading international performance marketing company that delivers results through expertise, high-quality traffic, and technology. We bring advertisers and publishers together worldwide and support their growth across all performance marketing channels. More than 2,000 brands and over 180,000 publishers work with Tradedoubler. In addition to traditional affiliate marketing, Tradedoubler offers other performance marketing solutions that cover the entire customer journey. Tradedoubler’s product portfolio includes the influencer platform Metapic, app marketing (Appiness), lead generation (LeadsLab), and the proprietary coupon website Copacoupona.

  • External ads
  • Remote
  • 2025-09-09

Website Tradedoubler

To apply for this job please visit se.linkedin.com.


You can apply to this job and others using your online resume. Click the link below to submit your online resume and email your application to this employer.